К
КОУЧИНГ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ

Бути керівником нелегко — це незаперечний факт! Ваш успіх залежить від інших людей, які роблять те, що ви від них вимагаєте. І все ж, із деякими людьми складніше, вони не завжди послідовні, а іноді відверто виходять з-під контролю! Ключові кроки до ефективного коучингу включають виявлення слабких сторін, визначення їх причин і необхідних змін, прийняття зобов’язань та надання підтримки, необхідної для здійснення цих змін, а також вимірювання результатів і надання зворотного зв’язку.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • повідомляти про конкретні очікування;
  • усувати будь-які перешкоди, що виникають;
  • надихати навіть тих працівників, які працюють добре, вказуючи на сфери, в яких вони можуть стати краще.
Е
ЕФЕКТИВНЕ ДЕЛЕГУВАННЯ

Успішні керівники здатні виходити за межі загального переконання, яке стверджує: «Тільки я можу зробити це як слід...» Це упередження заважає нам делегувати завдання іншим, що можуть виявитися такими ж здібними, якими виявилися і ми, коли нам дали можливість це довести.

Таким чином, делегування є одним із найпотужніших інструментів лідерства. Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • як зрозуміти, коли доречно делегувати;
  • 5 кроків нашого процесу делегування, які поліпшать ваші навички делегування і створять можливості розвитку для ваших співробітників.
Р
РОЗВИТОК КОМАНДИ

Командна робота — не така вже й проста річ, із якою може впоратися кожен. Підтримка командної роботи і співпраці — критично важливе вміння керівника, завдяки якому група функціонує більш ефективно і досягає максимальних результатів.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • залучити ваших співробітників, допомагаючи їм знайти і визначити свої ролі;
  • визначити вашу особисту роль на кожному етапі розвитку команди;
  • налагодити і підтримувати натхнені й орієнтовані на результат відносини в команді.
Е
ЕФЕКТ ПІГМАЛІОНА

Це доведений психологічний факт! Завдяки явищу, відомому як «ефект Пігмаліона», люди досягають результатів, яких від них очікують. Обмежені очікування приносять обмежені результати, високі

очікування призводять до результатів виняткових. Хороша новина полягає в тому, що всі лідери можуть навчитися використовувати позитивні результати ефекту Пігмаліона зі своїми працівниками, що призводить до підвищення продуктивності та морального духу. Ця програма пояснює й описує чотири способи, якими можна передавати очікування підлеглим: клімат, зворотний зв’язок, вхідні дані і результат.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви будете:

  • розуміти, як позитивні чи негативні очікування створюють самореалізовані пророкування;
  • розвивати навички позитивного впливу на колег та підлеглих;
  • підвищувати свої очікування щодо членів колективу.
К
КОНСТРУКТИВНИЙ ФІДБЕК

Надання та отримання зворотного зв’язку — один із найбільш важливих процесів обміну інформацією в організації. Надання зворотного зв’язку вашим підлеглим може підвищити їх ефективність і зробити вас кращим лідером у їх очах. Отримання зворотного зв’язку може поліпшити вашу кар’єру і принести більше задоволення від

вашої роботи. І все ж часто має місце двостороння змова мовчання, яка саботує чесний зворотний зв’язок і породжує спіраль деструктивної поведінки, яка посилюється. Ефективне надання та отримання зворотного зв’язку дійсно є важливою навичкою. І, як і з усіма навичками, впевнене оволодіння ним і його поліпшення потребує практики.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • принципи ефективного зворотного зв’язку;
  • етапи ефективного процесу зворотного зв’язку;
  • техніки конструктивного надання зворотного зв’язку.
С
СИТУАТИВНЕ ЛІДЕРСТВО

Для початку потрібні добрі управлінські навички. Але не це робить вас лідером. Лідером вас робить готовність інших іти за вами. А це вимагає поваги, захоплення та багатьох інших якостей, які переходять у справжнє лідерство. Серед них — здатність адаптувати свій стиль керівництва до обставин і до різних підлеглих. На щастя, хоча не кожен із нас є «природженим лідером», кожен керівник має потенціал навчитися ним бути.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • мати гнучкий підхід до управління, адаптований до реальних потреб працівників і не заснований на власних поведінкових моделях;
  • альтернативно використовувати 4 різних стилі керівництва, кожен відповідно до конкретних характеристик ваших підлеглих.
Л
ЛІДЕР-ВІЗІОНЕР

Справжні лідери мають чітке бачення «загальної картини» і вміння визначати та планувати порядок дій. Окрім того, вони також уміють ефективно доносити інформацію про бажаний напрямок і цілі дій таким чином, щоб надихати інших за власним бажанням іти за ними у їх починаннях.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • своєчасно приймати правильні рішення;
  • тримати свої емоції під контролем;
  • визнавати важливість послідовності.
У
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ

Зміни неминуче породжують опір. Якщо не визнати і не подолати цей опір, навіть кращі стратегічні задуми можуть потерпіти крах. Найважливішим завданням є створення хвилі змін, домігшись від ваших співробітників, а також інших зацікавлених сторін зацікавленості, яка і повинна до них призвести.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся:

  • як визначити три фази переходу до нових умов і як роз’яснювати виклики і можливості, характерні для кожної з них;
  • техніки, необхідні для комфортного переходу до нових умов у ситуаціях зміни;
  • як впоратися з факторами, недружніми до змін: особливостями корпоративної культури, мотивацією, перешкодами і відсутністю розуміння загальної ситуації.
У
УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ

Наразі якщо не скрізь, то в більшості компаній впроваджено систему управління ефективністю діяльності. Ці системи містять чітко визначені політики, правила, форми і процедури. І все ж, якщо система не сприймається як важливий елемент діяльності компанії ні співробітниками, ні керівництвом, або вона швидше демотивує персонал, оскільки нікому не зрозумілі поставлені в її межах цілі, — вона не гарантує успіху. Незважаючи на те, наскільки хороша система, запроваджена в компанії, якщо вона не застосовується належним чином стосовно тих осіб, до яких повинна застосовуватися, довіра до неї втрачається, і вона може принести більше шкоди, ніж користі.

Як керівники, ви перші, хто сприяє підтримці довіри до системи, і ваші послідовні, чесні та відповідальні дії грають дуже важливу роль для досягнення успіху в цьому процесі.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • встановлювати чіткі цілі щодо професійної діяльності і моделей поведінки;
  • використовувати техніки для моніторингу прогресу та оцінки результатів.
У
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ

Ризики завжди присутні в нашому професійному та навіть особистому житті. У бізнесі ми стикаємося з ними постійно, і вони впливають на те, як ми приймаємо — або не приймаємо рішення в більшості випадків. З іншого боку, ризики приносять значну економічну перевагу тим, хто наважується їм протистояти і управляти ними — так звану «премію за ризик».

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • 5 етапів циклу управління ризиками та конкретні методи для кожного етапу;
  • 4 стратегії реагування на плани дій щодо управління ризиками.
М
МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ

Вашою основною відповідальністю як керівникає продуктивність ваших підлеглих. А одним із основних джерел продуктивності є задоволення співробітника змістом своєї роботи і його робоча мотивація. Щоб люди добре працювали, їм потрібно бути сильно захопленими своєю діяльністю і відчувати себе зобов’язаними досягти певних цілей, від таких простих, як заробляти гроші або раніше повертатися додому, до більш складних, наприклад, збільшення частки ринку або зниження собівартості виробництва. Спроба перелічити всі причини і фактори, які можуть мотивувати людей і надавати їм енергію для досягнення більшого, може виявитися непростим завданням.

Проте, ми обіцяємо, що під час цього курсу ви:

  • зрозумієте основні теорії мотивації;
  • вивчите низку стратегій, що дозволяють мотивувати співробітників і домагатися підвищення їх задоволеності своєю роботою.
С
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Багато компаній не готові зустріти зміни, які приносить майбутнє. У конкурентному середовищі, що постійно змінюється, запорукою успіху є не стільки якість оперативного планування, скільки чіткість стратегічного мислення організації. Саме стратегічне планування визначає напрямок та цілі організації.

Стратегічне планування означає ефективність й орієнтоване на виконання правильних дій — тих, які необхідні. Для керівників надзвичайно важливо розуміти стратегію компанії в середньостроковій і довгостроковій перспективі і враховувати її в контексті власних занять і цілей.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви навчитеся:

  • визначати важливість стратегічного планування;
  • розуміти основні інструменти для аналізу та прийняття стратегічних рішень;
  • розуміти різні підходи в стратегічному управлінні.
П
ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

Здатність приймати рішення є ключовою для лідера. Якщо ви вмієте приймати своєчасні та добре обґрунтовані рішення, ви зможете забезпечити результативність своєї команди. Ухвалення рішень часто означає здійснення вибору. А здійснення вибору передбачає широкий діапазон особистих навичок, таких як вміння збирати й обробляти інформацію, мислити логічно, бути креативним, впевненим у собі і вміти сприймати проблеми і потреби інших людей. Однак, окрім цього, прийняття рішень передбачає також детальне знання технік і кроків процесу прийняття рішень.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся:

  • важливість прийняття рішень;
  • як розмежувати рішення з огляду на їх важливість та складність;
  • структурований підхід до процесу прийняття рішень.
А
АДАПТИВНА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА

«Що відбувається з вами, коли ви робите щось неправильно? А коли робите щось дуже добре?» - Відповіді на ці питання найкраще описують культуру організації, в якій ви працюєте. Культура, що приділяє велику увагу результатам, інноваціям, заохоченню висловлення власної думки і співпраці, передбачувано забезпечить ефективність діяльності. За більш ніж 10 років роботи із сотнями організацій у Румунії ми навчилися надавати кожній компанії те, що потрібно саме їй. Ви можете скористатися нашим досвідом, щоб досягти бажаного рівня ефективності, належним чином розвиваючи корпоративну культуру.

Г
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ

На відміну від традиційного управління ефективністю, Гнучке (Agile) управління є динамічним і має горизонтальну структуру. Виникнення нової моделі оцінки засноване на вибуховому розвитку соціальних мереж, перетворенні культури в конкурентну перевагу і створенні нової моделі прийняття рішень на основі множинних джерел інформації (використанні колективних ресурсів).

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід перегляду. Продовжуючи перегляд, ви погоджуєтесь на збереження файлів cookie на вашому комп’ютері. Більше інформації про використання файлів cookie тут.